Tilam Teddo Senio

Versi Senio adalah lebih besar, lebih tebal dan lebih empuk. Juga memiliki ruang kontur tengah yang dalam sedikit untuk memberikan persekitaran yang selamat. Di tepinya pula di kelilingi tebing yang sederhana tinggi yang bertindak sebagai bantal kepala dan bantal sisi yang tidak perlu dialih-alihkan lagi.

Boleh digunakan di kedua-dua belah permukaan. Hanya sesuaikan dengan bayi anda. Pada gambar di atas, kontur tengah akan tenggelam sedikit apabila bayi anda diletakkan. Ia akan tenggelam mengikut kesesuaian berat bayi anda. Fabrik yang digunakan adalah diperbuat daripada material yang lembut dan tidak panas.

Berikutan fabrik asas yang digunakan adalah terdiri daripada material yang lembut, ia boleh digunakan walaupun tanpa sarung. Bagaimanapun, terdapat juga pilihan sarung atau cadar yang boleh dibuka dan dibasuh. 

Gambar di atas ini adalah keluaran edisi khas di mana 'fabrik asas' adalah menggunakan fabrik jenis cotton spandex. Ia hanya dibuat apabila terdapat permintaan. Oh yea, jika mahukan cadar atau sarung, ia juga boleh dilakukan.

Ciri-ciri produk.
~ Saiz dan ruang dalaman sesuai untuk bayi baru lahir hingga 24 bulan. Bagaimanapun penggunaan boleh diteruskan mengikut keinginan anda.  
~ Diperbuat daripada fabric cotton yang lembut.  

~ Kain yang berwarna krim putih adalah diperbuat daripada fabrik cotton. Selagi stok masih ada. Adakalanya menggunakan kain belacu. Kami akan maklumkan stok yang ada dalam balasan sms/ email atau telefon. 
~ Kain berwarna hitam pada gambar-gambar di atas adalah jenis Corduroy. Kami akan maklumkan stok terkini yang ada sekiranya ianya berbeza daripada yang diiklankan.
  ~ Kandungan terdiri daripada kekabu. 



Harga Dan Pilihan Cadar

Tilam Sahaja: RM98.00                                      Kod: TTS 001

Tilam Dengan Cadar: RM134.00                             Kod: TTS 002

Tilam Dengan Cadar: RM134.00                             Kod: TTS 003

Tilam Dengan Cadar: RM134.00                             Kod: TTS 004

Tilam Dengan Cadar: RM134.00                             Kod: TTS 005



 Untuk membuat pembelian, sila KLIK SINI






-Kandungan di laman web ini telah di edit semula pada 30/10/2012