Tilam Teddo Junio

Tilam Teddo Junio adalah tilam yang lembut, santai dan selesa untuk bayi anda. Dengan kontur ruang tengah yang sederhana dalam serta dikelilingi tebing yang sederhana tinggi ia membantu memberikan persekitaran yang selamat dan bertindak sebagai bantal kepala dan juga bantal sisi untuk bayi kesayangan anda. Ia direka khas agar sesuai dengan bayi anda.

Apabila bayi diletakkan, ruang tengah akan sedikit tenggelam bergantung pada berat bayi anda. Bayi boleh diletakkan pada kedua-dua belah permukaan. Terpulang kepada anda untuk memilih permukaan yang anda suka. Boleh digunakan walaupun tanpa sarung. Dengan saiz yang kompak, ringan dan ringkas, tilam ini menjadi lebih praktikal dan mudah dibawa untuk kemana-mana. Juga terdapat pilihan sarung atau cadar yang boleh dibuka dan dibasuh.

Ciri-ciri produk.
Saiz dan ruang dalaman sesuai untuk bayi baru lahir hingga 12 bulan. Bagaimanapun penggunaan boleh diteruskan mengikut keinginan anda.  

~ Kain yang berwarna krim putih adalah diperbuat daripada fabrik cotton. Adakalanya menggunakan kain belacu. Kami akan maklumkan stok yang ada dalam balasan sms/ email atau telefon.
~ Kain berwarna hitam pada gambar-gambar di atas adalah jenis Corduroy. 
~ Kami akan maklumkan stok terkini yang ada sekiranya ianya berbeza daripada yang diiklankan.
~ Kandungan terdiri daripada kekabu.

 
Harga Dan Pilihan Cadar

Tilam Sahaja: RM68                                                 Kod: TTJ 001

Tilam Dengan Cadar: RM97.00                                     Kod: TTJ 002

Tilam Dengan Cadar: RM97.00                                     Kod: TTJ 003


Untuk membuat pembelian, sila KLIK SINI



-Kandungan di laman web ini telah di edit semula pada 30/10/2012